Lepondan لپوندان
لپوندان Lepondan
نام وبلاگی است که اتفاقا نام روستایی در استان گیلان شهرستان شفت هم هست
لپوندان Lepondan
نام وبلاگی است که اتفاقا نام روستایی در استان گیلان شهرستان شفت هم هست
محسن نامجو را سرچ کنید
اول عقیده شخصی خودم :
هرچه نگاه میکنم و فکر میکنم که محسن نامجو بخاطر چه هنری اینقدر مورد توجه است ,مخصوصا مورد توجه شبکه بی بی سی چیزی دستگیرم نشده !
خوانندگی !؟فقط میشنوم دم دم درم و دیوانه بازی و خل وچل بازی!
بعضی وقتا به این نتیجه میرسم که هرچه کار بی مفهوم تر باشه بیشتر مورد توجه شاید جهت دار برخی بنگاهها قرار میگیره و خیل عظیمی از مردم هم تشویقش میکنن !اینجا را میفهمم !خیلی آدما اگر تشویق نکنن و به به و چه چه نگن فکر میکنن خودشون عقب مونده هستن! فکر میکنن مشکل از خودشونه که یک ستاره بی جون و چرا را نمیفهمن.
داستان اون خیاط که قرار بود لباسی بر تن شاهی ببافه که جز آدمهای حلال زاده کسی قادر به دیدن آن نباشه اینجا معنی پیدا میکنه
خیاط, شاه را لخت به میان جمعیت فرستاد و مردم از ترس حرامزاده معرفی شدن همه زبان به تعریف از لباس پزداختند و خود شاه نیز !
حالا زبان حال محسن نامجوست که فکر میکند چه گوهری دارد و خود خبر نداشته و خودش را زودتر و بیشتر از حد تصور گم میکند و این روزها به بعضی ها گفته یک ساعت نفس کشیدن او برابر شش ماه زندگی چند نفر است!
درست شنیدید خودش گفته و طنز یا اغراق نیست
حال میرسیم به کارهایی که محسن نامجو معتقد است برای آن کارهاست که هر نفس کشیدنش برابر شش ماه زندگی بقیه یا به قول خودش هرکدام از شماهاست :
در زمینه ادبیات فارسی به یک زیبایی درونی از ادبیات فارسی رسیده که در هیچ زبان دیگری سراغش را نیافته و آن اینست .هیچ نه ایی در زبان فارسی نه نیست !و برابر هزار چیز دیگه و هزار کثافت کاری دیگه است .ولی ایشان این قانون را برای هر دختر و زن ایرانی صادق میداند و کاری به کارکردهای دیکر این قانون ندارد. بله بخاطر کشف این قانون است که میگه باید قدرش را همه دخترای شاکی میدانستند. .یعنی اینقدر وقیح!
بقیه داستان را حال ندارم برای همین اول گفتم سرچ کنید
فقط تقدیم به خانم بشرا
که یکی از قربانیان است
داستان بیشتر ایرانیان که فیگور روشنفکری میگیرن
توی برنامه های ب ب سی نسخه فرعنگی میدن
اما ب یک دختر که بیماری خود ایمنی داره و با هزار زحمت و أرزو و با هنر خودش مطرح شده را بخاطر نه گفتن به پیشنهاد جنسی خودش بایکوت میکنند ,استفاده از قدرت معروفیت و محبوبیت !
بعد اینها دم از مبارزه با دیکتاتوری میزنن
بابا شما آب ندارید شنا کنید وگرنه دنیا را تبدیل به مستراح میکردید.
تازه کتاب هم.نوشته بنام چهار مقاله یا سه مقاله
از توتالیتر حرف میزنه !
نمیدونم چطور اینا سلبریت میشن ولی ساز میزنه
ولی ی چیز خیلی برام مبهم موند
اینکه اونو دعوت کنن که فیلم هم بازی کنه ! اونم نقش اول بازی کنه را نمیفهمم. یعنی اونم پولیه ؟وگرنه هیچ کارگردانی اونو نقش نمیده اونم نقش اول
یا باید در فیلم شک کرد. یا حتما سینمایی نبوده و تبلیغاتی برای شرکت خودش بوده
قیافت ات چو کلاغ و صدایت چو جیغ شغال
نه عقل داری و نه شعور ولی پر از شعار
اما حرف من به محسن نامجو:
اشتباه را هرکس میکنه و خواهد کرد و مشکلم با تو اون نیست
تو
با حرفات مشخصه که اصلا توی باغ نیستی
وقتی میگی آموزش کافی نداشتی و در جامعه مرد سالار بودی و اینا
دروغ لااقل نگو
موقع حرف که میشد تمام نواقض جامعه را میگفتی که .!
نگو تو خودت را یک مبارز نمیدونستی
آخه آموزش کافی نداشتی ؟سخنرانی هات در برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و ادبی ..پس چی بود.